11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä

Tänään on siis minun ensimmäinen äitienpäivä äitinä. Odotin tätä innolla, mutta sain kyllä pettyä oikein kunnolla ja vähän on kyllä surullinen mieli, kiitos hellun. Suunnitelmissa oli et saan ottaa tämän päivän rennosti ja hellu aiko mulle äitienpäiväkahvit keittää ja tuua vielä sänkyyn asti. Aijoimme myös vaunuilla anopin tykö kakkukahville ja minun piti käyä äitienpäivä siiteri juomassa paikallisessa eilen illalla kaverin kanssa, mutta ei.


 Hellun piti eilen vain muutama pelikalja tissutella, mutta eihän se siihen jäänyt vaan piti sitten illalla baariin lähteä kaverin kans, eikä vieläkään herraa ole näkynyt kotona. Kiva.. Onneksi mulla on kuiten tuo Sofia minua piristämässä ja pikkuinen antoi tietämättään ihanan lahjan; nukkui taas 7h putkeen yöllä ja syötön jälkeen vielä pari tuntia niin äiti sai rauhassa aamukahvit juua ja tupakan polttaa ja touhuta muuta kivaa ennenkuin tyvär heräs. Eli siivosin kaljatölkkejä sun muuta ja imuroittin.

Äitienpäivä ruoka..

Käytiin me sentään Sofian kans minun hyvän ystävän, Sofian kummin tykönä äitienpäivä kahvilla, sillä pitihän se kuulemma äitille äitienpäivä kahvit keittää äitienpäivän kunniaksi. Ihana tyyppi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti